2009年11月9日 星期一

11月8日 ~ Hiking @Lamma

雖然尋晚飲完攪到好夜, 今朝一早起身去Lamma Hiking, Icy一家到啦我地坐船去索古灣, 我地次次都係去榕樹灣咋, 多謝Icyma既推介....果然幾好行wor又買手信又食懷舊feel茶餐廳件奶油多仲好味都震添 ...

我同Icy姐姐好努力咁行下聞下, 但我都一直唔痾CC & NewNew, 到個沿崖草堆我仲行落去, 好彩比光光蚊實我隻耳仔痛屎我, 如果唔係趺落去就大獲 ... 上返lead到安全既地方先 off lead ...

行到中途站食下媽條吹下風, Icyma好enjoy影靚風景佢部機又正, 仲幫我地一家影左好多靚相添呀 ... 行下行下到左洪勝爺灣我地又去食碗豆腐花, 呢間好食過亞婆果間 ...

又起行去風力發電站影靚相, 上去途中我終於痾啦, 放輕左之後我落山時時衝向Icy姐姐樹撩佢玩, 但佢都索晒氣唔同我玩fighting啦 ... 去碼頭途中又去左食串燒, 雞蛋仔, 格仔餅同大粒魚蛋 ...嘩真係不停咁食wor ... 我地足足行左四粒鐘, 坐船途中我同Icy姐姐已經ZZZ lu ... 返家仲要沖涼OMG




























沒有留言:

張貼留言